Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

воскресенье, 30 июня 2013 г.

Անեկտոդներ

09:07 Posted by Unknown No comments
                              "Աղոթք"

Քահանան եկեղեցում նկատում է մի տղամարդու,որը երկու ժամից ավելի ջերմեռանդ աղոթում էր:Նա մոտենում է աղոթողին և կարեկցաբար հարցնում.
-Զավա'կս-ես տեսնում եմ, որ դու աստվածասեր մարդ ես:Ես համոզված եմ,որ քո աղոթքը լսելի կլինի:
-Ավաղ,ես հավատացած չեմ,որ իմ խնդիրքը կկատարվի:
-Իսկ դու ինչ ես խնդրում աստծուց:
-Ես խնդրում եմ,որ միշտ աշխատանք ունենամ,որ միշտ կարողանամ ապահովել իմ ընտանիքի ապրուստը:
-Հանգիստ եղիր,ես էլ կաղոթեմ քեզ համար,իսկ դու ինչ արհեստի տեր ես:
-Ես դահիճ եմ.......

"ԵԶԸ"

Հոգի կանչող կինը կանչում է իր հանգուցյալ ամուսնու ոգուն.
-Այդ դու ես,Միխաիլ,հարցնում է կինը:
-Ես եմ,սիրելիս:
-Դու հիմա որտեղ ես գտնվում:
-Մի հիանալի մարգագետնում,որտեղ լիքը կովեր են:
-Խեղճ ամուսինս,երևի սարսափելի տխուր ես:
-Օ', ո'չ թանկագինս:Չէ,որ ես հիմա եզ եմ

"Թանկության Պատճառը"


Մի գնորդ կենդանաբանական խանութում հետաքրքրվեց սիամական կատվի գնով:
-Ինչ արժե այդ կատուն:
-800 զլոտ:
-Ա'յ քեզ բան,-զայրանում է գնորդը:-Մի շաբաթ առաջ դա կիսով չափ էժան էր:
-Այո-հաստատում է վաճառողը,բայց այս երկու շաբաթվա ընթացքում նա կերել է իմ երկու ամենաթանկագին թութակները:
"Լավ Անասնաբույժը"

Երկու առյուծ վանդակում նայում են դեղորայքի արկղի պարունակությանը և հաստ ապակիներով ակնոցներին:
-Նա լավ անասնաբույժ էր,-ասում է առյուծներից մեկը:
-Այո',-համաձայնվում է երկրորդը,-ափսոս,որ ոչ մի կտոր չմնաց:

"Հռչակավոր Գրողը"

Մի գրող խոստովանում է իր ընկերոջը.
-Տասը տարի է գրում եմ և միայն այժմ, տասնմեկերորդ տարում հասկացա,որ անտաղանդ եմ:
-Եվ դադարեցիր գրել:
-Դժբախտաբար արդեն ուշ է,ես դարձել եմ հռչակավոր գրող:
                                                     

0 коммент.:

Отправить комментарий