Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

вторник, 18 июня 2013 г.

Ժան-Պոլ Սարտր` Կյանքի իմաստ գոյություն չունի, մենք ինքներս պիտի ստեղծենք այն:

09:27 Posted by Unknown No comments
1. Կյանքի իմաստ գոյություն չունի, մենք ինքներս պիտի ստեղծենք այն:
2. Բավական է, որ մի մարդ ատի մեկ ուրիշին և ատելությունն անցնելով հարևանից հարևան, վարակում է ամբողջ մարդկությանը:
3. Եթե դուք միայնակ եք, երբ մենակ եք, ուրեմն դուք լավ շրջապատում չեք:
4. Աշխարհն անարդար է. եթե դու հանդուրժում ես` դառնում ես մեղսակից , իսկ եթե ցանկանում ես փոխել այն` դառնում ես դահիճ:
5. Երբ մարդ ոչինչ չի անում, նա կարծում է, թե պատասխանատու է ամեն ինչի համար:
6. Գրքերն աշխարհի արտացոլանքն են, որոնք պարունակում են նրա անսահման խորությունը, բազմազանությունն ու անկանխատեսելիությունը:
7. Մի դատեք աստվածներին, նրանք իրենց գաղտնի տառապանքներն ունեն:
8. Կաղապարների մեջ իհարկե ապահով է, բայց վեջիվերջո մի օր պետք է դրանցից ազատվել:
9. Ես գտա իմ կրոնը` գիրքը սկսեց աշխարհում ամեն բանից ավելի կարևոր թվալ:
10. Մարդը դատապարտված է ազատության:
11. Որքան ավելի շատ մարտեր եմ պարտվում, այնքան ավելի հավանական է, որ կհաղթեմ պատերազմում:
12. Մենք միշտ ընտրության հնարավորություն ունենք, և նույնիսկ այն դեպքում, երբ ոչինչ չենք ընտրում` դրանով իսկ կատարում ենք մեր ընտրությունը:

0 коммент.:

Отправить комментарий