Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

четверг, 20 июня 2013 г.

Համաշխարհային Պոեզիայի գոհարներից` Աննա Ախմատովա մաս 4

17:51 Posted by Unknown No comments

                                                 Քսանմեկ:Գիշեր:Նոր շաբաթամուտ:
                                                 Մայրաքաղաքի մշուշապատկեր:
                                                 Պարապի մեկը հորինել է սուտ,
                                                 Թե այս աշխարհում կգտնեք դուք սեր:

                                                 Ու ծուլությունից,թե ձանձրույթից լոկ,
                                                 Բոլորն հավատում,ապրում են այդպես.
                                                 Ժամադրվում են,չի լքում ոչ ոք,
                                                 Եվ միշտ երգեր են երգում սիրակեզ:

                                                 Սակայն գաղտնիքը բացվում է մարդկանց,
                                                 Խոր լռություն է համակում նորից...
                                                 Ինձ էլ դա մի օր պարզ դարձավ հանկարծ,
                                                 Եվ ես հիվանդ եմ կարծես այդ օրից

                                                 Այս հրաժեշտը սև ու հաստատուն
                                                 Քեզ հետ հարազատ վերցնում եմ վրաս:
                                                 Էլ ինչ ես լացում,լավ է ձեռքդ տուր
                                                 Խոսք տուր,որ էլի ինձ երազ կտաս:
                                                 Մենք նույնն ենք,ինչ որ սարերը երկու...
                                                 Հանդիպում չկա մեր համար հավետ:
                                                 Կեսգիշերվա մեջ,Ա'խ,միայն թե դու
                                                 Ողջույն հղեիր ինձ աստղերի հետ:
                                                   
                                                    

0 коммент.:

Отправить комментарий