Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

четверг, 18 апреля 2013 г.

Հայ հանճարներ` Եղիշե Չարենց մաս 2





Բորբ մի աղջիկ զարկեց ձեռքով իր բոց կոնքին
Ու վերևից խնդաց զվարթ ու ոսկեձայն.-
Հազար վարդեր կրակվեցին շուրջը,կողքին,
Հազար խաշխաշ,ու գարնան օր,ու ծիածան:
Քաղցր ծփաց հեշտանք ու տապ,թույն ու գրգիռ,
Դաշտերը խաս ծաղիկներով ծփծփացին.-
Աշխարհը-ալ,նարնջագույն,վառքը-կարմիր,
Ողջը-հրաշք ու խնդություն արեգնածին...

                                                             

                                          Սոնետ



Ես ինչպես ձեզ չսիրեմ:-Դուք արվեստ եք
                                                   ու հոգի:
Օ,կարելի է արդյոք պրոֆիլը ձեր չսիրել:
Ով երգ ունի իր սրտում ու սովոր է գեղեցկի`
Նա պարտավոր է Ձեզ բյուր, հազա'ր սոնետ
                                                         նվիրել:
 Դուք այնպես մեղմ եք խոսում:Երբ Դուք կարդում
                                                               եք,տիկի'ն,
Ձեր շրթունքները գունատ նմանվում են հասմիկի:
Եվ ձեր աչքերը ,գիտեք,առանց ներքին կրակի,
Լուսաշող են` ձեր կրծքի քարերի պես թանկագին:

Իսկ երբ ականջ եմ դնում ես Ձեր թեթև քայլերին-
Թվում է ինձ,թե տրիոլետներ են երգում

Եվ այդ երգով հմայված`սիրտս տխրում է լռին:
Եվ դուք գիտեք,որ սիրուց հիվանդացած իմ
                                                     հոգում
Ես միշտ լսում եմ թեթև,թավ թրթիռներ ջութակի-
երբ համբուրում եմ ես ձեր բարակ մատներն
                                                     ապակի:


Երբ ես տեսնում եմ դեմքը Ձեր
Եվ Ձեր մատները ապակի,
Եվ ձեր դեմքին-լուսե գծեր
Ինչ որ հեռու արեգակի-
Սիրտս զգում է ցավը նուրբ
Ձեր ուսերին նիրհող շալի,
Մետաքսի վիշտը անսփոփ,
Անբառ թախիծը ռոյալի,
Ու բաժակում նիրհող թեյի
Անմահ ձանձրույթը հորանջող-
Ու ջահազարդ սենյակների
Մարմանդ մորմոքը մեզ տանջող


Էմալե պրոֆիլը ձեր
Ձեր հակինթ աչքերը բիլ
Ես այսօր կուզեմ երգել
Որպես մի անհայտ դը Լիլ:
Արդյոք որ վարպետը մեծ
Հորինել է դեմքը ձեր.
Արդյոք որ Ոգին տվեց
Ձեր դեմքին լուսե գծեր:
Կուզեի երգեր կապել
Եվ գովել երգով անծիր
Էմալե պրոֆիլը Ձեր,
Ձեր հակինթ աչքերը բիլ:

0 коммент.:

Отправить комментарий