Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

вторник, 14 мая 2013 г.

Հայ հանճարներ` Վահան Տերյան Մաս 1


Իմ գերեզմանին դուք չըմոտենաք,
Հարկավոր չէ ինձ ո՛չ ծաղիկ, ո՛չ սուգ.
Հանկարծ կզարթնի ջերմ լալու փափագ,
Սիրտս չի գտնի ոչ մի արտասուք։

Իմ գերեզմանը թող լինի հեռվում,
Ուր մահացել են շշուկ, երգ ու ձայն.
Թող շուրջըս փռվի անանց լռություն,
Թող ինձ չըհիշեն, թող ինձ մոռանան։

Իմ գերեզմանին դուք չըմոտենաք,
Թողեք, որ հանգչի իմ սիրտը հոգնած,
Թողեք, որ լինեմ հեռավոր, մենակ,—
Չըզգամ, որ կա սե՛ր, եւ ցնորք, եւ լա՛ց...

                                                   
                                                    Ես սիրում եմ քո մեղավոր աչքերը խոր,
                                                    Գիշերի պես խորհրդավոր.
                                                    Քո մեղավոր, խորհրդավոր աչքերը մութ,
                                                    Որպես թովիչ իրիկնամուտ։

                                                   Քո աչքերի անծայր ծովում մեղքն է դողում,
                                                   Որպես գարնան մթնշաղում։
                                                   Քո աչքերում կա մի քնքուշ բախտի վերհուշ,
                                                   Արբեցումի ոսկե մշուշ։

                                                  Մոլորվածին անխոս կանչող փարոսի շող,
                                                  Քո աչքերը հոգի տանջող։
                                                  Ես սիրում եմ գգվող-անգութ աչքերըդ մութ,
                                                  Որպես գարնան իրիկնամուտ։


                                                        ԱՆՋԱՏՄԱՆ ԵՐԳ

                                                    Դու անհոգ նայեցիր իմ վրա
                                                    Ու անցար քո խաղով կանացի.
                                                    Ես քեզնից դաոնացած հեռացա,
                                                    Ես քեզնից հեռացա ու լացի...

                                                    Ւմ հոգին ծովերում անծանոթ —
                                                    Մենավոր ու մոլոր մի նավակ,
                                                    Մատնեցի փոթորկին աղմկոտ,
                                                    Հուսաբեկ, թողած ղեկ ու թիակ...

                                                    Ինձ հեռվից լույս փարոս չի կանչում,
                                                    Չի ժպտում ինձ խաղաղ հանգրվան.
                                                    Միայն հողմն է տխուր շառաչում,
                                                    Անթափանց մեգ-մշուշ է միայն...

                     

                      ԷՍՏՈՆԱԿԱՆ ԵՐԳ

                                    Երբ կրհոգնես, կըգազազես աշխարհից՝
                                                Դարձիր իմ մոտ, վերադարձի ր դու նորից.—
                                                Ցաված սիրտըս միայն քեզնով է շնչել՝
                                                Չի կամենալ նա վերըստին քեզ տանջել։
                                                Եթե բախտն ու վայելքները քեզ ժպտան,
                                                Օտար մարդիկ քեզ սիրաբար ողջույն տան
                                                Գուցե ես լամ բախտիդ համար, իմ անգին,
                                                Սակայն դարձի՛ր, վերադարձի՛ր դու կրկին։
                                                Եթե հեռվում ճակատագիրն անհոգի
                                                Սիրտըդ մատնե անկարեկից տանջանքի,
                                                0՜, գիտեցիր, իմ հոգին էլ կըցավի
                                                Անմխիթար մորմոքումից քո ցավի…



       

0 коммент.:

Отправить комментарий