Մշակույթ,Աֆորիզմներ և պատմական իրադարձություններ ամեն ինչ այստեղ` Armculture.blogspot.com

вторник, 14 мая 2013 г.

Համաշխարհային պոեզիայի գոհարներից` Վալերի Բրյուսով մաս 2

20:57 Posted by Unknown No comments


                                      Մայրաքաղաքում փողոց կա մի խեղճ,
                                      Տուն կա մի փոքրիկ,և ներսում այդ տան
                                      Արդեն հինգ գիշեր դու ջերմության մեջ
                                      Պարկած ես մահճում կյանքի ու մահվան:

                                      Եվ ամեն գիշեր,մութն ընկնելուն պես,
                                      Կանգնում ես այստեղ,պատուհանի տակ,
                                      Եվ գոհ է մնում իմ սիրտը այնպես,
                                      Որ քո լամպարը տեսնում է հստակ:

                                      Ա'խ,թե զգայիր,թե իմանայիր,
                                      Պատուհանի մոտ ում սիրտն է հևում,
                                      Ա'խ,թե տենդի մեջ դու հասկանայիր,
                                      Այդ ում ստվերն է անվերջ երևում:

                                      Երազ չեն գալիս արդյոք մեր անցած
                                      Հանդիպումները սառնամանիքում,
                                      Մեր սիրո խոսքերն արդեն հուշ դարձած
                                      Եվ գգվանքները,գգվանքներն անքուն...

                                      Քո ամուսինը ննջեց աթոռին,
                                      Ինչ ես շշնջում,քուն է մտել նա:-
                                      Իսկ ես մինչև այգ կհսկեմ լռին,
                                      Մինչև արևը նորից մոտենա:

                                      ...Դռնապանները ինձ իմաց կտան,
                                      Որ հեռացել ես լուսայգի ներքո,
                                      Եվ պատուհանից անխոս ցույց կտան
                                      Սեղանին դրված պաղ մարմինը քո:

                                      Չեմ համարձակվի բացել դուռը տան,
                                      Բայց հեռանալիս ծունկ կիջնեմ հլու,
                                      Մայրաքաղաքից ես դաշտեր կերթամ-
                                      Արձակ արտերում իմ վիշտը լալու:

                                      Ես քաղաքներում տանջվել եմ երկար
                                      Եվ կյանքս ամբողջ խորտակել իզուր:
                                      Ընդունի'ր դու ինձ,սիրասուն իմ մա'յր-
                                      Վոլգա,գետերի տիրուհի հզոր...

                                                  Գարուն
                         
Սպիտակ վա'րդը բարակ ցողունին բուրում էր անքուն:
                                       Ծաղկագրեր էր աղջիկը գծում ձմռան ապակուն:

                                       Աղավնիների աղոտ ճախրանք կար տեսիլքում ձյունի:
                                       Առավոտն ամբողջ տանջվեց անուրջը երանությամբ լի:
                                     
                                       Աղջիկը երկար,երկար սպասեց պատուհանի դեմ:
                                       Ծովերից անդին,ինչ-որ հեռու տեղ գարուն էր արդեն:

                                       Իրիկունն իջավ,երկիրը ննջեց սփոփիչ քնով:
                                       Աղջիկն արտասվեց խաղաղ գիշերում,-ով էր մտքին,ով:

                                       Սպիտակ վարդը թոշնեց անարցունք գիշերում այդ պաղ.
                                       Աղավնիները թռան-հեռացան,-առավոտ էր վաղ:

                                         
                                       

0 коммент.:

Отправить комментарий